الف بای بندگی...

هدف تبین مبانی دینی وکمک به رشدمعنوی وفرهنگی

الف بای بندگی...

هدف تبین مبانی دینی وکمک به رشدمعنوی وفرهنگی

بسم الله الرحمن الرحیم
با توجه به پیشرفت علم وتکنولوژی ولزوم تولید مطالب علمی وفرهنگی وتوجه خاص رهبری معظم(حفظه الله) برآن شدیم در راستای تبلیغ دینی وآشنایی با معارف حقیقی عبودیت سعی خودرا مبذول نماییم تا به یاری حضرت حق دراین جبهه فرهنگی خادمی باشیم برای انقلاب ونظام اسلامی ان شاء الله .

پیوندها
۱۴
مرداد ۹۶


قال الامام الرّضا (علیه السلام) :

شیعَتُنا المُسَّلِمُونَ لاِمْرِنا، الْآخِذُونَ بِقَوْلِنا، الْمُخالِفُونَ لاِعْدائِنا، فَمَنْ لَمْ یَکُنْ کَذلِکَ فَلَیْسَ مِنّا.

شیعیان ما کسانی هستند که تسلیم امر و نهی ما باشند، گفتار ما را سرلوحه زندگی ـ در عمل و گفتار ـ خود قرار دهند، مخالف دشمنان ما باشند و هر که چنین نباشد از ما نیست.


سه خصلتی که امام رئوف از شیعیان خود طلب کرده و اصلا شیعه بودن را منوط بر این صفات می داند،که لازم است هر عاشقی که دلش پر است از محبت به مولای خودش امام مهربانی ها این ها را بداند و عمل کند:


اول تسلیم بودن در مقابل امر و نهی اولیای الهی اعم از حرام و حلال و واجب و محرم که اهل بیت تبیین کرده و دستور خدای متعال است.


دوم سرلوحه بودن گفتار اهل بیت در زندگی عاشقان حضرات معصومین علیهم السلام که هر چه بیشتر در زندگی و رفتار و گفتار مطابق خواست آنها باشیم قطعا خلوص ومیزان شیعه بودن بیشتر خواهد بود.


سوم که شاید به نحوی مهم تراست از جهاتی اینکه با دشمنان و معاندین آنها دشمن باشیم و لحضه ایی در فکر سازش با آنها نیافتیم که هرگز خیری در آن نخواهد بود.


در این روزهای مبارک که دهه کرامت بود و دل عاشقان وموالیان اهل البیت شاد است از مسئولین بخواهیم که لحضه ایی برای رضایت خداوند و امام رضا علیه السلام فکر کنند و هرآنچه مورد رضایت خداست و به صلاح مردم را انجام دهند.


و برای خود نذری کنیم که هر روز صلوات خاصه امام رضا(علیه السلام)بخوانیم و برای آقایمان باشیم وبمانیم.

ان شاء الله

..................................................................................

جامع أحادیث الشّیعه، ج 1، ص 171، ح 234

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۴
سید میرصادقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی