الف بای بندگی...

هدف تبین مبانی دینی وکمک به رشدمعنوی وفرهنگی

الف بای بندگی...

هدف تبین مبانی دینی وکمک به رشدمعنوی وفرهنگی

بسم الله الرحمن الرحیم
با توجه به پیشرفت علم وتکنولوژی ولزوم تولید مطالب علمی وفرهنگی وتوجه خاص رهبری معظم(حفظه الله) برآن شدیم در راستای تبلیغ دینی وآشنایی با معارف حقیقی عبودیت سعی خودرا مبذول نماییم تا به یاری حضرت حق دراین جبهه فرهنگی خادمی باشیم برای انقلاب ونظام اسلامی ان شاء الله .

پیوندها
۰۹
بهمن ۹۵



 قال ﺭﺳﻮﻝ الله ﺻﻠﻲ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭ ﺁﻟﻪ وسلم:


ﻣَﻦ ﺃﺣَﺐﱠﱠ ﺃﻥ ﻳَﺤﻴﺎ ﺣَﻴﺎﺗﻲﻭﻳَﻤﻮﺕَ ﻣﻴﺘَﺘﻲ 


ﻭﻳَﺪﺧُﻞَ ﺍﻟﺠَﻨﱠﱠﺔَ ﺍﻟﱠﱠﺘﻲ ﻭَﻋَﺪَﻧﻲ ﺭَﺑّﻲ 


ﻓَﻠﻴَﺘَﻮَﻝﱠﱠ ﻋَﻠِﻲﱠﱠ ﺑﻦَ ﺃﺑﻲ ﻃﺎﻟِﺐٍ ﻭﻭَﺭَﺛَﺘَﻪُ ﺍﻟﻄّﺎﻫِﺮﻳﻦَ،


 ﺃﺋِﻤﱠﱠﺔَ ﺍﻟﻬُﺪﻯ ﻭﻣَﺼﺎﺑﻴﺢَ ﺍﻟﺪﱡﱡﺟﻰ ﻣِﻦ ﺑَﻌﺪﻱ،


ﻓَﺈِﻧﱠﱠﻬُﻢ ﻟَﻦ ﻳُﺨﺮِﺟﻮﻛُﻢ ﻣِﻦ ﺑﺎﺏِ ﺍﻟﻬُﺪﻯ ﺇﻟﻰ ﺑﺎﺏِ ﺍﻟﻀﱠﱠﻠﺎﻟَﺔ


ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ ﺧﺪﺍ ﺻﻠﻲ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭ ﺁﻟﻪ وسلم فرمودند:


ﻫﺮﻛﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﺩ ﻛﻪ ﻣﺜﻞ ﻣﻦ ﺯﻧﺪﮔﻰ ﻛﻨﺪ ﻭ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﻣﻦﺑﻤﻴﺮﺩ 


ﻭ ﺑﻪ ﺑﻬﺸﺘﻰ ﻛﻪ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﻡ ﻣﺮﺍ ﻭﻋﺪﻩ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﻭﺍﺭﺩ ﺷﻮﺩ 


ﭘﺲ ﺑﺎﻳﺪ ﻭﻟﺎﻳﺖ ﻋﻠﻰ ﺑﻦ ﺍﺑﻰ ﻃﺎﻟﺐ امیر المومنین علیه


 السلام ﻭ ﻭﺍﺭﺛﺎﻥ ﭘﺎﻙ ﺍﻭ ﺭﺍ ﻛﻪ ﭘﺲ ﺍﺯ ﻣﻦ ﺍﻣﺎﻣﺎﻥ ﻫﺪﺍﻳﺘﮕﺮ ﻭ


 ﭼﺮﺍﻏﻬﺎﻯ ﺗﺎﺭﻳﻜﻴﻬﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺑﭙﺬﻳﺮﺩ 


چون ﺁنها ﻫﺮﮔﺰ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺭﺍﻩ ﺭﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﻛﺠﺮﺍﻫﻪ ﮔﻤﺮﺍﻫﻰ ﻧﻤﻰ ﻛﺸﺎﻧﻨﺪ .


اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

.....................................................

اﻟﻤﻨﺎﻗﺐاﺑﻦ ﺷﻬﺮﺁﺷﻮﺏ :ج۱ص۲۹۱



نظرات  (۴)

سلام خیلی وبلاگتون  زیبا و پر محتواست خیلی استفاده کردم خدا قوت
پاسخ:
سلام علیکم نظر لطف شماست ان شاء الله با راهنمایی های شما بتوانیم مطالب بهتری خدمت همه سروران تقدیم کنیم
چرا آدرس رو انتقال دادین ؟
ممکنه بدونم ؟
پاسخ:
سلام اینجا امکاناتش نسبت به جاهای دیگه خیلی عالی وراحت تره اگه شما هم خواستید فعالیتی داشته باشید پیشنهاد میدم اینجا رو امتحان کنید
آخ آخ ببخشید
فراموش کردم سلام کنم ...!
سلام !
ممنون از پیشنهادتون
رنگش از مکان قبلی دل نشین تره
پاسخ:
سلام علیکم
قرار شد پیشنهاد بدید وانتقاد کنید که معلوم نشد کجا رفتی یهویی
سعی میکنم مطالبش هم مثل رنگش دل نشین تر بشه ان شاءالله
یکمی درگیر بودم ولی بودم !
میومدم مطالبم نگاه میکردم ولی خب اعلام وجود نمیکردم :)
رنگش قشنگه ، دوسش دارم رنگش رو
فکر میکنم اگر عنوان ها یکم خلاقانه تر باشه بهتره
مطالبم خوبه
پاسخ:
شما همیشه لطف دارید از بزرگواری شماست
والا روی عنوان ها زیاد فکر می‌کنم ولی بازهم سعی می‌کنم خلاقانه ترشون کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی