الف بای بندگی...

هدف تبین مبانی دینی وکمک به رشدمعنوی وفرهنگی

الف بای بندگی...

هدف تبین مبانی دینی وکمک به رشدمعنوی وفرهنگی

بسم الله الرحمن الرحیم
با توجه به پیشرفت علم وتکنولوژی ولزوم تولید مطالب علمی وفرهنگی وتوجه خاص رهبری معظم(حفظه الله) برآن شدیم در راستای تبلیغ دینی وآشنایی با معارف حقیقی عبودیت سعی خودرا مبذول نماییم تا به یاری حضرت حق دراین جبهه فرهنگی خادمی باشیم برای انقلاب ونظام اسلامی ان شاء الله .

پیوندها
۱۸
خرداد ۹۶

سوره رعد آیه 18:

لِلَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمُ الْحُسْنَى وَالَّذِینَ لَمْ یَسْتَجِیبُوا لَهُ لَوْ أَنَّ لَهُمْ مَا فِی الْأَرْضِ جَمِیعًا

وَمِثْلَهُ مَعَهُ لَافْتَدَوْا بِهِ أُولَئِکَ لَهُمْ سُوءُ الْحِسَابِ وَمَأْوَاهُمْ جَهَنَّمُ وَبِئْسَ الْمِهَادُ

براى کسانى که پروردگارشان را اجابت کرده‏ اند پاداش بس نیکوست و کسانى که وى را اجابت نکرده‏ اند اگر سراسر آنچه در زمین است و مانند آن را با آن داشته باشند قطعا آن را براى بازخرید خود خواهند داد آنان به سختى بازخواست‏ شوند و جایشان در دوزخ است و چه بد جایگاهى است.


خدای متعال با تمام رحمت ومغفرت که در سراسر عالم جاری وساری نموده است ولی در بعضی جاهای قرآن به تندی وسختی برای عده ایی وعده عذاب سخت وحتمی داده است.


مثل اینکه بعضی حدود اصلا مختص خداست وشان حضرت احدیت آنچنان محکم از این حدود مواظب می‌کند که احدی حق اعتراض وتعدی از ای حدود خاص را نخواهد داشت .


در اینجا امر فرموده به التزام همه به دعوت خداوندی خویش وکسی که گوش به فرمان این امر نشد اگر در برابر این نا فرمانی تمام  دنیارا و مثل آن را برای کفاره وبخشش بدهد فایده ایی ندارد.

در طول امر خداوند امر پیامبران وامامان واولیاء الهی وهمین طور ولی فقیه ومومنین چنین شانی را دارا هستند چون این افراد غیراز کلام خداوند و بیان دستورات پروردگار چیزی دیگر نمی‌گویند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۸
سید میرصادقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی