الف بای بندگی...

هدف تبین مبانی دینی وکمک به رشدمعنوی وفرهنگی

الف بای بندگی...

هدف تبین مبانی دینی وکمک به رشدمعنوی وفرهنگی

بسم الله الرحمن الرحیم
با توجه به پیشرفت علم وتکنولوژی ولزوم تولید مطالب علمی وفرهنگی وتوجه خاص رهبری معظم(حفظه الله) برآن شدیم در راستای تبلیغ دینی وآشنایی با معارف حقیقی عبودیت سعی خودرا مبذول نماییم تا به یاری حضرت حق دراین جبهه فرهنگی خادمی باشیم برای انقلاب ونظام اسلامی ان شاء الله .

پیوندها
۱۷
ارديبهشت ۹۶


انعام آیه134:

؛إِنَّ مَا تُوعَدُونَ لَآتٍ؛

قطعا وعده خدا آمدنی است.


خداوند در قرآن 35 مرتبه به تصریح بیان کرده که که گفتارش صحیح ترین گفتار ها و وعده هایش صادق ترین وعده هاست.

وَمَنْ أَصْدَقُ مِنَ اللَّهِ حَدِیثًا1
أَلا إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ 2

در این مطلب که خدای متعال تمام کلمه به کلمه اش در قرآن ودر صحبت با اولیاء وبندگانش حکیمانه ترین سخن ها و عالمانه ترین جملات را بکار گرفته است(در حد فهم بشری)شکی نیست، اما باید وعده های خداوند را دانست تا آگاه به اسرار این وعده های الهی شد.


البته این نکته را خاطر نشان شویم که مراد از وعده های الهی وعده های بهشت یا در مورد کافران عذاب الهی منظور این مباحث نیست و تمامی وعده هایی که در قران را که در توان و فهم باشد به لطف الهی بیان و گرد آوری خواهیم نمود.


وَ إِذْ یَعِدُکُمُ اللَّهُ إِحْدَى الطَّائِفَتَیْنِ أَنَّها لَکُمْ وَ تَوَدُّونَ أَنَّ غَیْرَ ذاتِ الشَّوْکَةِ تَکُونُ لَکُمْ وَ یُرِیدُ اللَّهُ أَنْ یُحِقَّ الْحَقَّ بِکَلِماتِهِ وَ یَقْطَعَ دابِرَ الْکافِرِین


خداوند مى‌‏خواهد حق را با کلمات خود تقویت، و ریشه کافران را قطع کند.


خداوند وعده داده که حق را یاری و کفر وستم را نابود خواهد کرد؛پس با امید به حضرت حق در برابر کفر وظلم جهانی باید ایستاد و با ریشه کنی منافقان و حرامیان داخلی به محقق شدن این وعده الهی کمک خواهیم کرد.

..............................................................................

1.نساء87

2.یونس55

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۷
سید میرصادقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی