الف بای بندگی...

هدف تبین مبانی دینی وکمک به رشدمعنوی وفرهنگی

الف بای بندگی...

هدف تبین مبانی دینی وکمک به رشدمعنوی وفرهنگی

بسم الله الرحمن الرحیم
با توجه به پیشرفت علم وتکنولوژی ولزوم تولید مطالب علمی وفرهنگی وتوجه خاص رهبری معظم(حفظه الله) برآن شدیم در راستای تبلیغ دینی وآشنایی با معارف حقیقی عبودیت سعی خودرا مبذول نماییم تا به یاری حضرت حق دراین جبهه فرهنگی خادمی باشیم برای انقلاب ونظام اسلامی ان شاء الله .

پیوندها
۲۴
اسفند ۹۵


جناب آقای رئیس‌جمهور در این روزها سخنان نیش‌دارتان نسبت به امت قهرمان ایران بیشتر شده و هر روز دسته‌گل جدیدی به آب می‌‏دهید، گویا در این ایام پایانی نیاز شدیدی به ایجاد تشنج و عصبانی‌کردن نیروهای انقلاب و دوقطبی کردن انتخابات دارید.


اما اخیراً گفته‏‌اید که "برخی فکر می‏‌کردند منقلی هست و می‌‏توانند قطعنامه‌‏ها را در آتش بیندازند." البته این برای ما عجیب نیست زیرا از قدیم گفته‌‏اند "هرکسی از ظن خود شد یار من"، شما با آتش منقل آشنا هستید و آن را بهتر می‌‏شناسید ولی مراد آقای ما از آتش، همان آتشی است که موسی به جان گوساله سامری انداخت‌، همان آتشی که پیامبر خاتم (ص) به مسجد ضرار منافقین انداخت، آقای روحانی از گذشتگانتان در این مسند درس بگیرید. ما نگران هستیم که این بار فریاد «لا مساس‌» (طه 97)را از همین نزدیکی‌ها بشنویم.


آقای روحانی اگر منقل دارید از آتش گداخته آن برای داغ‌ کردن دست برادرتان و سایر مدیران نجومی‌ بگیراستفاده کنید تا تقاضای بیش از سهم از بیت‌المال نکنند. برادرتان را بر گرده مردم سوار نکنید و آخرتتان را، اگر فکر می‏‌کنید چیزی از آن مانده، به دنیای دیگران نفروشید زیرا تحقق این آیه نزدیک است که
« یَوْمَ یَفِرُّ الْمَرْءُ مِنْ أَخِیهِ وَأُمِّهِ وَأَبِیهِ وَصَاحِبَتِهِ وَبَنِیهِ»(عبس/ 33تا37)

به لطف خداوند اینبار مردم هوشیار ایران گول وعده های پوچ و بی ارزش شما وامثال شما را نخواهند خورد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی